Hello eznakhalili.com readers!!

Friday, August 5

Suami hilang selepas keluar mahu mengambil tafsir Al Quran di kereta ???

I ambik dari facebook dengan niat untuk share kepada readers blog i


Anda pernah terlihat wajah ini..seorang bapa yg prihatin dgn anak2nya...Kanak-kanak yg sentiasa dilayan oleh bapanya yg waktu itu memakai baju melayu biru berkupiah putih.....(klu dpt dilihat dgn jelas semasa b'day anak buah saya E'izz Eiymann Nazrin aka E-car Nazrin aka Mohd Nazrin


Kawan kita Siti Al'Izzah aka Salwa kehilangan suaminya pd 2 Ogos 2011 bersamaan 3 pagi, ini sedutan dari wall beliau :


"cinta hati saya selama2nya....saya mahu beliau kembali...saya dan anak2 perlukan beliau untuk hidup...


keluar rumah tanpa ic, wang, handphone pada 2 aug 3 pagi (memakai baju melayu merah dan seluar hitam)
( keluar kerumah-Alam Damai, Cheras- utk mengambil tafsir al-Quran dlm kereta, 10 minit kemuadian tidak masuk kembali kedlm rumah hingga kini)


kalau ada maklumat tttg ITHNIN NGADIMAN boleh call sarjan radha 0126059997 atau saya 0133101221 atau mak saya 0163743248"



****Sama-samalah kita berdoa smg suami Salwa kembali kepangkuan keluarganya dlm keadaan selamat..ameen..


*********************************************

I tau ni dari wall E-car Nazrin iaitu tokei cake. Salwa ni kawan e-car ni lah.....tup tup  i pun dapat sms dari Fairuz Akademi Alfan pasal kes ni jugak. 

Kesian kan? Yang peliknya macam tetiba je suaminya hilang. Tak masuk rumah dah lepas keluar tu. Lepas tu tak jumpa jumpa dah. Dah la berlaku pada bulan puasa.....harap2 suaminya ditemui dalam keadaan selamat.



Please share kawan2 semua..........

1 comment:

  1. Ya Allah, kesiannya--mesti kena culik ni..suami dia ada musuh tak? kot2 saper2 yg tak puas ati or marah dgn suami dia...
    sama2 kita doakan agar suami yg hilang ini akan segera kembali dlm keadaan selamat..amiin

    ReplyDelete