Hello eznakhalili.com readers!!

Monday, September 7

Dini-tupperwarekiosk.blogspot.com giveaway - Mari berkongsi resepi sahur


Alhamdulillah di bulan Ramadhan ni dini-tupperwarekiosk.blogspot.com nak buat giveaway lagi. Bagi isteri2 dan ibu2 yang bekerja hidangan berbuka puasa biasanya di beli dari pasar ramadhan. Mood nak memasak untuk berbuka pun dah kurang bila terpaksa menghadap jam yang teruk setiap petang. Tetapi untuk bersahur, penat macam mana pun pasti turun ke dapur juga. Tambahan lagi bila ada anak2 yang baru belajar berpuasa. Seboleh mungkin kita nak menghidangkan hidangan yang berkhasiat, menaikkan selera tetapi simple untuk keluarga. Jadi apa kata kita berkongsi resepi yang sesuai untuk bersahur (khusus bagi mereka yang buntu nak masak apa di pagi2 yang hening/sejuk ni)

What you have to do :

1) add dini-tupperwarekiosk.blogspot.com to ur blog list OK!

2) make an entry tentang satu jenis masakan favourite anda/keluarga untuk bersahur . Sila nyatakan resepi dan cara-cara membuatnya (boleh kita share sama-sama dengan pembaca lain ye)

Telur dadar bersama sosej

2 Biji Telur dikacau
Sosej ayam / daging dipotong bulat bulat2
Daun sup dipotong halus
1/2 labu bawang besar dipotong halus
Serbuk Lada Hitam
Garam secukup rasa

Gorengkan sosej. Dah masak ketepikan. Campurkan sosej yang telah dimasak tadi dengan daun sup, bawang besar, serbuk lada hitam dan garam secukup rasa. Goreng sampai masak. Sedia untuk dihidangkan.

3) Masakan mestilah seimbang dan tidak memerlukan masa yang terlalu lama untuk penyediaan.OK!
4) Tinggalkan link ke blog anda berserta email add di bahagian comments OK!

5) Spread the give away around. Upload pic giveaway di atas di side bar anda dan link kan ke dini-tupperwarekiosk.blogspot.com giveaway- mari berkongsi resepi sahur.OK!

6) Closing date will be on 30 Sept.


hadiahnya ialah .........................MENARIKNYER.....

Sweet pink & cool Aqua tumbler set

comprises :

1 sweet pink tumbler 650ml

1 cool aqua tumbler 650 ml

Boleh gunakan tumblers yang sweet ni untuk membawa minuman ke tempat kerja atau bekalan air anak-anak ke sekolah selepas bulan puasa nanti . Air minuman anda terjamin selamat kerana barangan tupperware dibuat dari non-toxic dan non -carcinogenic materials.

No comments:

Post a Comment